loading...
انجمن روبیک سمنان
Mohammad Baghban بازدید : 4 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی روبیکر های کشور

می خواستم به اطلاعتون برسونم که به زودی مسابقه مکعب روبیک در تهران برگزار میشه اگه همین امروز نجنبید شاید فردا دیر باشه چون ظرفیت فقط 60 نفره اگه مایلید ثبت نام کنید بهwww.cubing.irمراجعه کنید اطلاعات تکمیلی در اونجا هست .

من خودم هم ثبت نام کردم ، مهلت ثبت نام تا 24 مرداده . 

به همشهری های خودم هم توصیه می کنم شرکت کنند .

 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 1,094